انشعاب فاضلاب را از محل اتصال سیفون از درب ساختمان تا محل رسیدن آن به شبکه فاضلاب می‌گویند.

اتصال فاضلاب از قسمت های زیر تشکیل شده است:

  • سیفون
  • لوله داخل شده به سیفون
  • لوله سیفون تا دراپ
  • دراپ
  • موفه
  • لوله علمک

نصب اتصال فاضلاب به اگو

نصب فاضلاب ایران اگو بسته به نوع ساختمان و موارد فنی با قطرهای متفاوت انجام می‌شود. بطور کلی انشعاب به دو بخش تقسیم می‌شود. یک بخش از قسمت سیفون که مشرف به خیابان است و نگه داری و هزینه‌های آن بر عهده شرکت فاضلاب تهران است و بخش دیگر که مشرف به منزل و ساختمان است که هزینه‌های آن بر عهده ساکنین آن می‌باشد.

هزینه‌های بخش اول آن توسط شرکت فاضلاب تهران بصورت یک قرارداد به ساکنین ساختمان می‌فروشد، که این شامل هزینه‌های نصب سیفون و حق انشعاب ماهیانه است. نکته مهم این که طبق این قرارداد شرکت فاضلاب ملزم به عیب یابی، پشتیبانی و رفع ایراد تمامی مشکلات از قسمت ابتدایی شبکه انشعاب فاضلاب تا تصفیه خانه فاضلاب است.

لوله و اتصالات فاضلاب: انتخاب نوع و کیفیت لوله و اتصالات از بهترین و مرغوب ترین محصولات است که همراه با مهر استاندارد ملی ایران و تاریخ روز کارخانه می‌باشد.

ضمانتنامه کتبی: ما کار انجام شده را 6 ماه گارانتی می کنیم ( نشتی آب از اتصالات لوله ، شیب بندی لوله ، بوی نامطبوع از فاضلاب شهری ) و همچنین دو سال خدمات پس از فروش را ارائه می دهیم.

تعهد کارشناسان: تمامی کارگرهای شرکت در حین انجام کار دارای بیمه جانی هستند و شرکت متعهد می گردد که خسارت جانی و مالی کارگرها را بپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.